Page 1 of 1

Μετα"πήδηση" από Forthnet σε Connex

Posted: Fri Dec 07, 2007 12:00 am
by giorgos197
Είπα και εγώ πριν 40 μέρες να μεταπηδήσω από Forthnet στον ΟΤΕ. Είχα Forthnet 2 Mbps και αγόρασα πακέτο 1 Μbps Connex.
Πάω στο Γερμανό στην Έλληνος και μου λένε πρέπει να συμπληρώσεις μία αίτηση και να στείλεις στον ΟΤΕ. Θα τα βρουν ο ΟΤΕ με τη Forthnet, θα διακοπεί η συνδεσή σου και θα μπει το Connex. Δε χρειάζεται να απευθυνθείς εσύ καθόλου στη Forthnet. Σε πόσες μέρες θα έχω Connex? Σε 10 εργάσιμες.
Περνάει μια εβδομάδα, με παίρνουν τηλέφωνο από ΟΤΕ μου λένε να μας στείλεις αίτηση για διακοπή, ώστε να διακόψουμε τη Forthnet. Μα σας την έστειλα απαντώ, μου λένε όχι, ξαναστείλε. ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ....
Οι μέρες περνάνε, έχουν περάσει 40 μέρες, συνέχιζα να μπαίνω κανονικά με Fothnet χωρίς καμία αλλαγή να συγκλονίσει τη ζωή μου.
Με παίρνουν σήμερα τηλέφωνο και μου δίνουν συνθηματικό πελάτη από ΟΤΕ. Λέω απο μέσα μου "ωραία έκοψαν τη Forthnet", πάω σπίτι είχα κανονικά Internet με Forthnet. Παίρνω πριν λίγη ώρα το helpdesk 8011135555, μου λένε πάρε αύριο το 134 να μάθεις σε ποιον ανήκει η γραμμή σου. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις???

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!

Posted: Fri Dec 07, 2007 2:07 am
by panoulix
Την προσευχή σου τέκνον μου... :lol: :lol: :lol:

Re: Μετα"πήδηση" από Forthnet σε Co

Posted: Fri Dec 07, 2007 2:20 am
by korkakak
giorgos197 wrote:Είπα και εγώ πριν 40 μέρες να μεταπηδήσω από Forthnet στον ΟΤΕ. Είχα Forthnet 2 Mbps και αγόρασα πακέτο 1 Μbps Connex.
Πάω στο Γερμανό στην Έλληνος και μου λένε πρέπει να συμπληρώσεις μία αίτηση και να στείλεις στον ΟΤΕ. Θα τα βρουν ο ΟΤΕ με τη Forthnet, θα διακοπεί η συνδεσή σου και θα μπει το Connex. Δε χρειάζεται να απευθυνθείς εσύ καθόλου στη Forthnet. Σε πόσες μέρες θα έχω Connex? Σε 10 εργάσιμες.
Περνάει μια εβδομάδα, με παίρνουν τηλέφωνο από ΟΤΕ μου λένε να μας στείλεις αίτηση για διακοπή, ώστε να διακόψουμε τη Forthnet. Μα σας την έστειλα απαντώ, μου λένε όχι, ξαναστείλε. ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΩ....
Οι μέρες περνάνε, έχουν περάσει 40 μέρες, συνέχιζα να μπαίνω κανονικά με Fothnet χωρίς καμία αλλαγή να συγκλονίσει τη ζωή μου.
Με παίρνουν σήμερα τηλέφωνο και μου δίνουν συνθηματικό πελάτη από ΟΤΕ. Λέω απο μέσα μου "ωραία έκοψαν τη Forthnet", πάω σπίτι είχα κανονικά Internet με Forthnet. Παίρνω πριν λίγη ώρα το helpdesk 8011135555, μου λένε πάρε αύριο το 134 να μάθεις σε ποιον ανήκει η γραμμή σου. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις???

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!
Δοκίμασε το username και το password, λογικά θα παίζει με το υπάρχον setup δεδομένου οτι έχεις ΑΡΥΣ (Ίσως χρειαστεί αλλαγή το VC και το identifier)

Posted: Fri Dec 07, 2007 9:57 am
by sf1n4k1
Γιατί δε πήρες 134 απ την αρχή παρα το έκανες με την παλιά γραφειοκρατική διαδικασία?Στο 134 μπορούσες να κάνεις οτι έκανες στο γερμανό, χωρίς να συμπληρώνεις αιτήσεις, χωρίς να τρέχεις και σίγουρα πιο γρήγορα απο μια γραπτή αίτηση. Τουλάχιστον δεν έχασες το internet καθόλου και λογικά μόλις δημιουργήσεις user/pass θα μπεις με οτενετ.
Btw για εμένα είναι λάθος εποχή για δεσμέυσεις..connex :P

Posted: Fri Dec 07, 2007 12:24 pm
by giorgos197
Πήρα σήμερα στο 134 και μου είπαν περίμενε η Forthnet να το κόψει και μετά ενεργοποίησέ το. Λογικά μου είπαν σε 5 μέρες θα το έχει κόψει. Η μαλακία δεν οφείλεται μόνο στη forthnet αλλά και στον ΟΤΕ που έστειλε για διακοπή στις 5 Δεκ. όπως μου είπαν.
Στο 134 όμως ήταν ευγενέστατοι. Με πήραν τηλέφωνο για περισσότερες διευκρινήσεις, και τέρμα τα μισάωρα καθυστερήσεων στα σάπια τηλεφωνικά της Forthnet.

Posted: Fri Dec 07, 2007 1:09 pm
by Memphis
Υπάρχει πλέον διαδικασία ,όπου όταν έχεις ΑΡΥΣ το αργότερο σε δύο μέρες είσαι στον ΟΤΕ.
Γενικότερα όταν θες να κάνεις κάτι που αφορά τον ΟΤΕ μην απευθύνεσαι σε Γερμανό ή οπουδήποτε αλλού.Μόνο 134 να παίρνεις.
Παίρνεις μια σύμβαση με fax, την διαβάζεις, την υπογράφεις και τη στέλνεις επίσης με fax στο 134 με μία φωτοτυπία της ταυτότητας του ιδιοκτήτη του τηλεφώνου.
Αφού γίνει αυτό παίρνεις κατευθείαν κωδικούς Otenet και λήγει κάθε σχέση με τη Forthnet.
Αν περιμένεις να την καταργήσει η Forthnet και να κάνεις εκ νέου αίτηση θα περιμένεις πολύ δυστυχώς γιατί καθυστερούν.Επιπλέον με τη διαδικασία αυτή δεν κόβεται καθόλου το ADSL και το βασικότερο δεν χάνεις την πόρτα και δεν περιμένεις εκ νέου ενεργοποίηση.
Όταν κάνεις την αίτηση για να έρθεις στο connx στέλνεται και από τον ΟΤΕ ειδοποιητήριο στη Forthnet για διακοπή της παροχής.Βέβαια καλό είναι να ενημερώσεις και εσύ την Forthnet ότι θα διακόψεις την υπηρεσία.
Όπως και να έχει από τη στιγμή που στα υπολογιστικά συστήματα θα περάσεις σε ΟΤΕ Λιανική δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα η Forthnet και ας μην έχεις ζητήσει εσύ άμεσα κατάργηση σε αυτήν.

Γενικότερα αν θες οτιδήποτε κάνε μου ένα τηλέφωνο να σου πω τί έχει γίνει με το νούμερό σου ή πάρε σήμερα μετά τις 18:30 στο 2610-631086 και ζήτα τον κύριο Σταματόπουλο :!: