PixelShow 2007 Δημιουργία DEMO για το SPN

Χώρος ελεύθερης συζήτησης
Post Reply
User avatar
Itmy
AMD Athlon
Posts: 893
Joined: Thu Mar 08, 2007 12:17 am
PWMN Wind Node ID: 108
Location: Itmy Territory
Contact:

PixelShow 2007 Δημιουργία DEMO για το SPN

Post by Itmy »

Έχω ξεκινήσει ήδη να φτιάχνω τα αρχικά στάδια του demo. Όποιος θέλει να βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτος.
Κάποιος με μεράκι στη ζωγραφική θα βοηθούσε πάρα πολύ (FireGate :wink: ).
Death to all Fanatics

User avatar
korkakak
AMD Athlon
Posts: 992
Joined: Wed Mar 07, 2007 11:52 pm
PWMN Wind Node ID: 87
Location: Πλατεία Όλγας

Post by korkakak »

για τι πράγμα μιλάμε?

προσωπικά είχα στο παρελθόν ασχοληθεί με προγραμματισμό dx9 αλλά απο εκεί και πέρα τιποτα άλλο. Οτιδήποτε προγραμματιστικό μέσα.

[αν και για να μας προσγειώσω θα πατώσουμε] :wink:
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.

ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ! ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕ ΤΟ wiki

:arrow: my blog

User avatar
Itmy
AMD Athlon
Posts: 893
Joined: Thu Mar 08, 2007 12:17 am
PWMN Wind Node ID: 108
Location: Itmy Territory
Contact:

Post by Itmy »

Κάτι με διάστημα, αστέρια ,πλανήτες, (να μη ζωγραφίζουμε και πολύ) Αυτά σε OpenGL. Για διαφήμιση και για την όλη φάση στο lan party θα το κάνουμε korki οχι για να πάρουμε βραβείο :wink:
Death to all Fanatics

User avatar
undertaker
Intel 80286
Posts: 94
Joined: Wed Mar 07, 2007 11:56 pm
PWMN Wind Node ID: 0
Location: not found
Contact:

Post by undertaker »

Βασικά απο οτι καταλαβα ο itmy λέει για προγραματισμο σε opengl/linux περιβάλλον μαλλον σε την glut. Πιστεύω οτι δεν ειναι εύκολο μιας και έχουμε πολλα πραγματα που τρέχουν αυτην την στιγμή. Θα πρότεινα να κατεβάσουμε τα murder που έχουμε φτιάξει, καταλαβαίνω οτι δεν ειναι ακριβώς τα demo που λεμε αλλα έχουν πλάκα με ωραία εφε και ειναι και έτοιμα.
live fast, die young
and resurrect in 3 days.

Do not upset me, I will kill again...

User avatar
Itmy
AMD Athlon
Posts: 893
Joined: Thu Mar 08, 2007 12:17 am
PWMN Wind Node ID: 108
Location: Itmy Territory
Contact:

Post by Itmy »

Under σε 1-2 μέρες μπορούμε χαλαρά να φτιάξουμε ένα απλό demaki σε opengl, δεν είνα ανάγκη να φτιάξουμε κανα αριστούργημα.
Death to all Fanatics

User avatar
undertaker
Intel 80286
Posts: 94
Joined: Wed Mar 07, 2007 11:56 pm
PWMN Wind Node ID: 0
Location: not found
Contact:

Post by undertaker »

Ok αν μπορούμε το κάνουμε, τι λετε όμως να κατεβάσουμε και ενα murder? Λέω να αφήσουμε τον λαο να ψηφίσει το καλλίτερο με voting sto forum.
live fast, die young
and resurrect in 3 days.

Do not upset me, I will kill again...

User avatar
korkakak
AMD Athlon
Posts: 992
Joined: Wed Mar 07, 2007 11:52 pm
PWMN Wind Node ID: 87
Location: Πλατεία Όλγας

Post by korkakak »

το murder σίγουρα θα γράψει την δική του ιστορία

αλλά μπορούμε να παλέψουμε και ένα demaki να γουστάρουμε
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.

ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ! ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕ ΤΟ wiki

:arrow: my blog

User avatar
FireGate_13
386
Posts: 155
Joined: Thu Mar 08, 2007 3:36 pm
PWMN Wind Node ID: 0
Location: Patra
Contact:

Post by FireGate_13 »

Ο τύπος avi απλά δεν θα γίνει δεκτός αν διαβάσετε τις οδηγίες του lan party. Βέβαια μπορουμε να κατεβάσουμε ένα murder αλλά προτείνω να φτιάξουμε ενα opengl demo απλά για να παίξει πιο πολλές φορές ώστε να γίνουμε διαφήμιση. Θυμίζω ότι κατά την διάρκεια θα παίζει ατέρμονο loop απο τα demo που θα λάβουν μέρος στον διαγωνισμό.

Αν μας είναι εύκολο συνιστώ το demo να γίνει σε directX 8 ή 9 μιας και το κύριο μηχάνημα θα τρέχει windows και είναι πιο εύκολος ο προγραμματισμός.

Με όλη μου την χαρά θα συμμετάσχω στο συγκεκριμένο project αρκεί να οριστούν οι απαιτήσεις σας. Εξάλλου είναι διασκέδαση για μενα η ζωργαφική και το modeling.

Τι λέτε? Αν στείλω mail στον Brainslayer του ddwrt θα μας φτιάξει ενα demo?
Ξέρετε έχει κερδίσει 3 συννεχόμενους διαγωνισμούς σε σχετικούς διαγωνισμους. :wink:
FireGate_13 Was Here!
BeWare!!!

User avatar
undertaker
Intel 80286
Posts: 94
Joined: Wed Mar 07, 2007 11:56 pm
PWMN Wind Node ID: 0
Location: not found
Contact:

Post by undertaker »

Δεν λέμε να κατεβάσουμε το muderer video για τον διαγωνισμό απλα να το δώσουμε να το προβάλουν (αλλο που δεν θα θέλουν αφου ειναι πολυ καλοφτιαγμένο με κορυφαία μουσικη και εφε). Οσο για το demo με 3d γραφικά θα δουμε πως θα το κάνουμε εχουμε τον itmy που ξερει opengl/glut και τον korki που εχει ασχοληθει με direct3d. Αλλα μαλλον δεν έχουμε αρκετο χρόνο για κατι καλο και το να φτιαξούμε κατι που να λεει spn απλώς και μονο για διαφημιση, χωρις να υπαρχει μια καλη ιδεα, πιστευω οτι θα κανει κακη εντύπωση.
Firegate αν μπορεις να βρεις την μηχανη για demakia του brainslayer θα ειναι πολυ χρησιμο κανε ενα post να παρουν ολοι το link.
live fast, die young
and resurrect in 3 days.

Do not upset me, I will kill again...

Post Reply